Sofies tankar

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Sofie - 13 januari 2012 19:06

Hej alla Läsare! 


jag är så tacksam för att ni läser min blogg. Idag så hade jag mer än 39 läsare grymt asså men det jag egentligen ville säga var att jag var så himmla tacksam för att ni läser min blogg! så fortsätt gärna att läsa den det skulle betyda så himla mkt för mig ba så att ni vet!



Bye Bye // Sofie 



Av Sofie - 13 januari 2012 16:20

Leilas franska macarons

Leilas franska macarons

FOTO: TV4

Ingredienser

Grundrecept mandelkakor
4 st ekologiska äggvitor
0.5 dl strösocker
150 g skållad och malen sötmandel
4 dl florsocker

Grundrecept smörkräm
100 g mjukt smör
1.5 dl florsocker
1 tsk vaniljsocker
1 st ekologisk äggula
Några droppar valfri hushållsfärg

Hallonmacarons
Röd hushållsfärg
2 msk hallonsylt

Choklad- och hasselnötsmacarons
125 g hasselnötter (istället för mandel)
2 tsk kakao
2 msk nutella
1 msk kakao

Pistagemacarons
150 g pistagemandel 
Pistage-essens, efter smak
Grön hushållsfärg

Lakritsmacarons
svart hushållsfärg
1 tsk lakritsgranulat, efter smak
2 tsk Sambuca, efter smak

Violmacarons
Röd och blå hushållsfärg
Violessens, efter smak

Av Sofie - 13 januari 2012 09:42

Hej alla jag undrar om det är någon som vet typ hur man gör när man ändrar texten i rampljuset????

skulle vara mkt tacksam för svar <3  


ni kan skriva svaret i kommentarerna :D


Bye Bye // Sofie

Presentation


Hejsan!
nu har du klickat dig in på en blogg som handlar om: Hamstrar,Mig själv,Hästar,och djur helt enkelt!

Lämna gärna efter dig en kommentar eller skriv någon rad i Gästboken!

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker ni ska vinna Melodifestivalen?
 David Lindgren
 Thorsten Flinck
 Dead by April
 Lisa Miskovsky
 Top Cats
 Loreen
 Ulrik Munther
 Björn Ranelid feat Sara Li
 Molly Sandén
 Danny
 Ingen
 Jag ser inte ens på det!
 Alla!
 Jag vet inte....?

Länkar

Min Gästbok !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards