Sofies tankar

Alla inlägg under september 2011

Av Sofie - 19 september 2011 19:20

hejsan vet inte riktigt vad jag ska skriva men tänkte bara berätta att jag nyss var på ridningen och hade Ronja. hon var jättebra i gallopen    tänkte göra en omröstning om vad bloggen ska handla om   

Av Sofie - 17 september 2011 13:11

Hejsan som ni förstår så ska jag snart på fest. Festen är hos mina tre kompisar Hanna Vicky och Ebba ! undra vad vi ska göra hmm? ........


psst jag kan inte skriva mer nu för nu måste jag sminka mig!

Av Sofie - 14 september 2011 18:02

Förlåt alla läsa att jag inte har varit aktiv på ett tag hoppas att ni inte vart ledsna!?


nu ska jag iallefall börja vara lite mer aktiv på bloggen min blogg ska handla om mej mitt liv,hästar musik mm .

jag kommer att ha en tävling som går ut på att den som tipsar flest läsare får önska 3 video-klipp och den som kommer på andra plats två och osv... 


kram!


Presentation


Hejsan!
nu har du klickat dig in på en blogg som handlar om: Hamstrar,Mig själv,Hästar,och djur helt enkelt!

Lämna gärna efter dig en kommentar eller skriv någon rad i Gästboken!

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker ni ska vinna Melodifestivalen?
 David Lindgren
 Thorsten Flinck
 Dead by April
 Lisa Miskovsky
 Top Cats
 Loreen
 Ulrik Munther
 Björn Ranelid feat Sara Li
 Molly Sandén
 Danny
 Ingen
 Jag ser inte ens på det!
 Alla!
 Jag vet inte....?

Länkar

Min Gästbok !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards