Sofies tankar

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofie - 31 oktober 2011 15:41

Hej idag så har jag varit på Himlabadet! Det var så kul! jag åkte Black-Hole ( En mörk tunnel där det finns lampor som man får poäng om man trycker på) Jag fick 6 poäng, Och jag åkte även Magik-Hole ( En ljus tunnel med snäva svängar där man åker med maddras. ) Jag badade även bubbel-pool mmmm..... Sedan då vi hade varit klart där så åkte Jennifer jag och pappa på IKEA. Jag åt panerad fisk med remolad-sås och potatis. MUMS !! sedan så åkte vi på Dollar Store. där fick jag 2 saker här kommer bilder på dem. ps.... den bilden där det är rosetter och klistermärken och sådant är en sorts scrapbook-del det ingick papper och sådant oxo men det pallade jag inte att knäppa på det skulle bli så många bilder. Nu ska jag iväg på bibloteket och sedan på ridningen 


BYE BYE








     

   BYE BYE //Sofie

Av Sofie - 28 oktober 2011 17:20

Hejsan! alla läsare har inte hunnit blogga på skolan idag för vi hade bad direkt efter lunch så det gick inte..... men jag tänkte slänga in ett inlägg nu istället  . Som ni kanske ser så har jag ändrat min bakrund och header litegrann men det är bara tillfälligt. Jag ska ändra den sen då jag får mer tid till det. Hoppas ni har haft en Trevlig dag 


Bye Bye //Sofie

Av Sofie - 27 oktober 2011 19:53

Hejsan! Idag så åt jag paneradfisk med potatis & remoladsås med stuvadspenat Mums. undra vad ni har ätit idag = kommentera! tänkte eventuellt göra en halloween header  . med pumpor och sådant. jag håller även på med en ny header som jag kommer att ha efter halloween.


BYE BYE // Sofie 

Av Sofie - 27 oktober 2011 12:03

hejsan sitter på skolan igen. jag är ganska trött ( och grinig måste jag erkänna! ) nå ja hoppas att ni läsare har haft en bättre dag en vad jag har haft! men hopas ni har kul på min blogg! BYE BYE   

Av Sofie - 26 oktober 2011 19:50

Tjena på er var med en kompis för en stund sedan. Tänkte tipsa om en jätte bra blogg som heter www.micciey-bloggpolka.bloggplatsen.se. 


idag till middag så åt jag korvstroganoff och pasta hos den kompisen jag var oss hos är skit shyst och jag vet knappt om vi har hafft så kul någon annan gång


// sofie

Av Sofie - 26 oktober 2011 12:07

hejsan nu är jag på skolan igen och bloggar ska snart spela MSP. Hoppas att man har fått nå presenter!


BYE BYE !!!!1

Tja

Av Sofie - 25 oktober 2011 12:03

Tja den här veckan så har vi dator-vecka så den här veckan så kommer jag att skriva ett inlägg. Ska logga in på facebook nu


MVH //Sofie

Av Sofie - 24 oktober 2011 12:02

Hej jag bloggar idag från skolan för vi har dator vecka så vi får sitta vid datorerna då! det ska bli kul för vi har trä-slöjd sedan! Jag tänkte berätta vad vi har haft och kommer ha för lektioner idag. I morse så hade vi bild och sedan så hade vi matte   skittrist......... det var så tråkigt så att jag dog (kändes det som). sedan så ska vi ha trä-slöjd och sedan så slutar vi!. vi slutar skittidigt idag ärligt talat. kl 1. hoppas att ni tipsar fler om min blogg!


Bye Bye

Presentation


Hejsan!
nu har du klickat dig in på en blogg som handlar om: Hamstrar,Mig själv,Hästar,och djur helt enkelt!

Lämna gärna efter dig en kommentar eller skriv någon rad i Gästboken!

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker ni ska vinna Melodifestivalen?
 David Lindgren
 Thorsten Flinck
 Dead by April
 Lisa Miskovsky
 Top Cats
 Loreen
 Ulrik Munther
 Björn Ranelid feat Sara Li
 Molly Sandén
 Danny
 Ingen
 Jag ser inte ens på det!
 Alla!
 Jag vet inte....?

Länkar

Min Gästbok !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards