Sofies tankar

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Hej alla!

Av Sofie - 3 december 2011 20:03

Hej alla! jag är nu hos farmor. Jag tänkte berätta vad vi har gjort idag :D

Först så gick vi till Lekplaneten. Och där köpte Jennifer och farmor en julklapp. Jennifer köpte en mjuk leksaksbil från BRIO. Och farmor köpte en annan sorts bil i trä.. Själv så köpte jag en sorts leksakstårta som såg jätteverklig ut i fin kvalitet. Jag köpte den på Krabat. sedan då vi hade gjort det så gick vi och kollade på kläder på H&M. Och där så fick Jennifer och jag varsin halsduk ,min är svart och vit. Hennes är i olika färger. Sedan så gick vi och kollade på smink. jag och Jennifer och jag fick varsitt läppglans. då vi hade gjort det så gick vi på en resturang och åt mat. Jennifer och jag åt halstrad lax med kokt potatis och någon sorts " majonäs - sås " då vi hade ätit upp det så gick vi på ICA och handlde mat och godis. då vi hade gjort det så satte vi oss på bussen och åkte hem. då vi kom hem så drack vi glögg. Och då vi hade gjort det så åt vi hembakta kakor. och nu så sitter vi och ser på : " så mkt bättre "


Bye Bye //Sofie   

 
 
jennifer

jennifer

3 december 2011 21:02

Hej Sofie! vad bra du skriver! Det du skriver är så gulligt och personligt. Jag älskar dig! /// DIN Jennifer

http://www.jenniferidag.bloggplatsen.se

Sofie

5 december 2011 14:59

Tack vad snäll du är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 17 februari 2013 07:19

Hejsan!   Kika gärna in min YOHIO Blogg HÄR

Av Sofie - 19 juni 2012 13:25

    Hejsan!   Jag hade tänkt att börja göra gratis: Headers,Glittertext,Gifs,Glitterbilder och bakgrunder till bloggen. ni kan beställa i kommentarerna ...

Av Sofie - 18 juni 2012 10:49

Hejsan alla!   Nu har jag gjort en mixpod till bloggen!   här är den :  Music Playlist at MixPod.com    [Glitterfy.com - *Glitter Words*]         ...

Av Sofie - 17 juni 2012 19:16

[Glitterfy.com - *Glitter Words*]   Det var JÄTTE länge sedan jag bloggade, men men........   Jag tänkte iallefall börja blogga igen    , Jag ska försöka skriva så mkt jag hinner varje dag men ibland så är jag i stugan och då kan jag inte blo...

Av Sofie - 12 april 2012 19:09

Hejsan alla det här är ett recept på choklad cupcakes som jag och syrran tänkte baka    Chokladmuffins med frosting Genom att muffinssmeten förvaras i kylen över natten innan den gräddas får muffinsen en tätare konsistens och blir mer smakrika...

Presentation


Hejsan!
nu har du klickat dig in på en blogg som handlar om: Hamstrar,Mig själv,Hästar,och djur helt enkelt!

Lämna gärna efter dig en kommentar eller skriv någon rad i Gästboken!

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker ni ska vinna Melodifestivalen?
 David Lindgren
 Thorsten Flinck
 Dead by April
 Lisa Miskovsky
 Top Cats
 Loreen
 Ulrik Munther
 Björn Ranelid feat Sara Li
 Molly Sandén
 Danny
 Ingen
 Jag ser inte ens på det!
 Alla!
 Jag vet inte....?

Länkar

Min Gästbok !

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards